Personlighets test a la Spelet!

I hlegen roade sig min arbets kollega och kära vän sig med att göra ett personlighets test på mig =)
Så här blev det:

Tänk dig att du har ett rum och i detta rum är det en kub:

Vart ligger din kub? 
A:  I vänster hörn

Ligger den på marken, svävar den eller mot väggen?
A:  På marken

Ur vilken synvinkel ser du din kub? (Tredimensionellt, från 2 sidor, en sida)
A: Från två sidor

Vilka färger är din kub?
A: Svart

Är den solid eller ser man igenom den?
A: Transparent

I detta rum ligger det oxå en stege, vart finns din stege?
A: Bakom mig

Hur ser din stege ut?
A:Lång

Är den svår att klättra upp för?
A: Nej, ganska lätt

I detta rum finns det oxå blommor/blomma, hur många blommor ser du?
A: 3 stycken

Var och hur är dem placerade?
A: På kuben i en vas

Vilka färger är dina blommor?
A: Röda

I detta rum finns de en häst, vart är hästen?
A: Sitter på den (HAHAH)

Hur ser den ut?
A:Svart, bruna ögon, lugn men vild, jag har hittat den.

Är hästen verklig/ levande?
A: Ja väldigt levande!, lite svår att tämja, men jag kommer lyckas!

Det finns även en storm, vart är stormen?
A: I rummet

Rör den något av dina föremål?
A: Ja, den nuddar allt, men gör inte kaos i rummet.

Och såhär blev reslutatet:
Jag är tydligen en observerande person som ser allt från två sidor.
Jag är elegant i mitt sätt, har lätt att släppa in nya människor men låter dom inte komma allt för nära.
Jag har många mål i livet coh kommer ha lätt för att uppfylla mina mål.
Jag har tre personer i mitt liv jag anser vara mina nära vänner, som jag tar väl hand om, och anser likvärdiga.
När det gäller kärlek så behöver jag en man som jag kan bestämma över lite, han ska ha en vild sida, men också vara snäll. Och.. Han kommer tydligen vara Afrikan.
Och när något dåligt händer mig, så kommer alla i min omgvining bli drabbade!

Testet kan hittas i boken "Spelet" En bok som verkar mycket intressant då den tydligen ger  tips om hur en kille ska haffa en tjej. Måste läsas omgående!! Kan inhandlas på CDon.com!


Så vad tycker ni? Stämmer det in på mig?


WORD!


Postat av: Jesper

Afrikanen stämmer in iaf..

2010-11-28 @ 21:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0