Och sunny day =) dag 7

Och vi vaknar, allt är tyst.. wohoo inget regn, inte ett moln! Tur att vi gick hem tidigt.
För vi är redo och klara fr en dag på stranden! Men så jävla varmt är det inte tänker vi.. alla snackar om solskyddsfaktor 40, 50! Hell no vi kör faktor 8!
vi ligger och steker hela dagen, så jävla skönt! Sen tar vi oss en välförtjänt thai massage! Lovely!
Och vi lovar massören, lilla Nat att vi ska komma tillbaka nästa dag! Allt är underbart!
På kvällen går vi till en fion restaurang med thai mat och live musik, Bobban såklart =)
vi tar oss sen en sväng till Mary, och självklart så regnar det igen, men vi är fortfarande fett positiva!
Även denna kväll blir tidig, vi vill ju inte missa solen imorgon!
Under natten känner jag hur jag mår sämre och sämre.. ligger och vrider och vänder på mig, och så fort jag får upp räkorna med nudlar jag åt till middag, så känner jag hur illamåendet stiger..


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0