Mitt jobb blir bara vackrare och vackrare!

Förutom mina underbara och vackra kollegor jag redan har, så har jag nu hjälpt till att göra det ännu bättre!
Först ut var min kära syter Jessica som nu jobbar med mig lite då och då!
Och nu har min kära vän och sambo Nate även hoppat in på ett hörn.
Så jag känner mig mycket stolt över att kunna säga att jag gjort mitt jobb till ett vackrare ställe =)
Håller ni inte med?








WORD!


Postat av: Sofia

Jo, absolut! Men visst är det supermodeller ni jobbar som?? Eller hur var det..?

2010-11-26 @ 12:26:05
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Angie

visst är det det sörru! vad trodde du, pressbyrån eller? ;)

2010-11-29 @ 13:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0