Måndag morgon för ett Måndags barn =)

Så är det måndag! Skulle huniit med mycket idag tänkte jag, men valde att sova lite för länge istället..
Nu sitter jag här i morgonrock och äter en sen frukost.
Har läst om mitt stjärntecken, och måndag är tydligen en bra dag för oss vädurar.
Och jag är ju även född på en Måndag =)
Som att min syster Jessica läst mina tankar skickade hon konstigt nog mitt horoskop för dagen lagom tills jag vaknade! Det stod såhär ; Du kan nu kanalisera dina tankar och känslor på ett bra sätt. Gör det bästa av denna löftesrika dag! Hmm låter väl spännande!
Jag har nu stora färväntningar för idag, och om det inte händer något ut över det vanliga så lovar jag att det är min syster Jessica som får ta skiten för det =)


 

Jag och mina underbara systrar en dag för länge sedan!
Jessica är hon längst till höger Btw.


WORD!


Postat av: Jesper 2

Vemfan är hon i mitten da??

2010-11-30 @ 22:46:54
Postat av: Angelica

Jaaa vem fan är hon!??

2010-12-01 @ 17:24:17
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Sofia

JA va fan?

Jobbigt med sådana där skummisar som sticker upp huvudet mitt i allt när man tar ett kort...



2010-12-02 @ 10:27:22
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0