Magsjuk.. Dag 8

Har jag sovit något? Vete fan asså, men jag mår skit!!!
Men helvete heller att jag ska ligga hemma, så jag kämpar mig upp! Solen skiner och jag ska fan bli brun!
kommer ner till stranden, kan inte äta, försöker bada, känns lite bättre då men fan jag mår inte bra!
Blir inte bättre heller av den till att börja med söta lilla thaikvinnan vi var hos i början, är fett jobbigt och i princip jagar oss, hon försöker till och med lura i oss att det ska komma en tsunami om en stund, allt för att vi ska ta en jävla massage hos henne! PASS!!!
Nej jag måste hem, så jag tvingar mig upp, vi hoppar in i en tuc tuc. Kommer hem och spyr ut skiten! Försöker ta några andra slags piller för att få ut allt på alla möjliga sätt, men nej inget funkar.. sover och sover, eller försöker i alla fall..
Zandra är skit gullig och tar hand om mig..


WORD!


Postat av: amandawilhelmsson

hahah!

det kan jag förstå, sviin kallt! ;)

2010-11-11 @ 20:26:04
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0