Jazz birthday partajj =)

Äntligen en ledig dag! Har nu jobbat i två veckor i sträck, men idag Söndag har jag äntligen fått ta det lugnt!
Så var egentligen rätt slut igår efter jobbet, och funderade nästan, bara nästan på att dra hem och slagga igår.
Men Jazz skulle ju firas så då får man ju ställa upp!

Åkte hem till kära Lotta fårn jobbet, och efter en väl blandad drink och en varm dusch var jag good to go!
Visade sig att den enda andra människan jag skulle känna den kvälllen bodde granne med Lotta.
Så mötte upp Ajje och sedan Crona för att sedan röra oss mot Sätra!
Hos Jazz var det bara att börja hinka! Och tydligen gjorde jag det jävligt bra för resten av kvällen är lite diffus.
Men kul var det i alla fall! Filippa joinade oss utanför Berns och vi entrade stället med stil, tror jag haha.

Så jag kvällen blev lyckad med mycket innehåll. Massa sprt, lite dans, ett tag var jag lite vilse men it was all good, hittade nån skön lirare att hänga med, tills två blondiner som jag antar var hans flickvänner omringade honom, inte alls så glad över att jag stod där, men men.

Sen blev det ju såkklart lite drama, lite småtjafs, lite mer sprit, lite småhångel, borttappade garderobsbrickor, som egentligen inte alls var borttaoppade utan fanns tryggt i min hand... Antar att jag kollade i andra handen..
Massa skratt, men tack gode gud inga fylle sms från min sida i alla fall =)

Nu sitter jag här med Nate, precis hemkommen från en helg i Paris. Snart dags för dagens tredeje power nap tror jag.. Ja det var nog allt om helgens bravader =)

Här kommer en gammal goding, this one is for you Jazz!







WORD!


Postat av: Sofia

Jag vill veta mer om det här småhånglet... =P

2010-11-29 @ 23:11:23
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0