Hur firade ni farsdag?

Jag vakande av att Anton Kingston bokstavligen hoppade på mig.

”Du vaken mamma?” skrek han i mitt öra.

”Ja, nu är jag det…”

Men J sov såklart. Han skulle kunna sova genom en jordbävning!

Medans han snarkade på förklarade jag för AK att det var farsdag och vi skulle ge J hans paket idag. Ivrigt sprang han genast för att hämta det och med ens förstod jag att det skulle vara slutsovet för den lilla pappan.

”Pappas paket!” skrek han förtjust när han kom tillbaka med det i högsta hugg.

Han hade även passat på att styla sig själv genom att sätta på sig lill’syrrans rosa lilla pälsmössa.

”Vad snygg du är!” sa jag som gärna vill uppmuntra hans och därmed vårt gemensamma intresse för kläder och mode.

 

Jag gillar att han liksom kör sin egen stil men ändå med en viss modekoll. Lite som Lenny Kravitz.

(BTW: Josefin Crafoord – radioprataren och programledaren – tycker att J liknar Kravitz! Jag kan inte säga att jag ser det, men efter J kan nog Kravitz vara den hetaste. Så jag har inte argumenterat emot).

 

Hur som helst, tillbaka till farsdag.

”Pakeeeeeeet, ditt paket pappa. Hallå!” hojtade AK.

J rörde inte en min.

Sonen bestämde sig då för att banka paketet i pappas huvud. Det fungerade.

”Du vaken!” jublade han då J sömndrucket öppnade ögonen.

”Ehm… Grattis på farsdag?” sa jag tveksamt.

 

På förmiddagen besökte vi sedan min pappa med en blomma och non stop.



Jag och min pappa ♥



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0