How to raise kids into stars

Noelle bankar på brorsans lilla synt medan han själv högt sjunger med i takterna till Blinka lilla stjärna – fast med egen text och melodi.

”Blinka här, stjärna där!” ylar han, och hur mycket jag än älskar honom kan jag inte förmå mig att tycka att det ens är en gnutta vackert. Snudd på outhärdligt faktiskt.

”Har du hör den här låten Whip my hair?” frågar J mig.

”Nä, jag tror inte det… Vem är det som gjort den?”

”Will Smiths dotter och det är riktigt grym! Hon kan ju inte vara gammal alls…” sa han.

Sedan sneglade han på våra kids.

”Blinka här och där och var du är!” vrålar AK medan Noelle har övergått till att försöka äta synten istället för att spela på den.

 

Så jag antar att vi får styrka musikkarriär från listan på vad vi kan drilla dem till… Next!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0