Ett jävligt skumt inlägg..

Har en riktigt bra Måndag! Förutom att jag var tvungen att gå upp 05.00!!
Efter jobbet mötte jag upp min kära vän Martin för lite snack om livet och kärlek och framtidsplaner!
Och jag kom fram till att jag framför allt vill fly landet!!
visst jag har mina nära och kära här, men annars inget som egentligen håller mig kvar!

Kom sedan hem lagom till middag! Nate hade gjort en riktigt god middag!!
Måste bara tillägga att just nu spökar det här! En massa konstiga ljud från väggarna, och jag och Nate e fucking skiträdda!!!
Anyways, vi har även varit på en låång powerwalk, inhandlat väldigt nyttiga saker, och kom in för en stund sen..
Shit det är nåt knas i det här huset, det konstiga ljudet kommer från flera olika håll!

Nate är iaf också inne på ideen att dra härifrån, så nu är det bara att jobba järnet and get the fuck out of here!!!

Nej nu måste jag kolla upp vad faan det är som händer här!
Freaky shieet!

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0