Wow eller WTF, det är frågan..

Satt och kolla in lite känningar som jag faktiskt har råd att köpa! Det är ju ändå nyår snart, och då tycker jag man som tjej faktiskt är värd en ny lite finare, lite dyrare klänning =)
Men kom istället in på ett annat spår, klänningar som sticker ut!

Jag skulle definitivt kunna gå ut i vareda en av dom, men frågan är om man skulle få reaktionen WOW eller raektion WTF!! Jag tycker det mycket handlar om hur och vem som bär dom.
Se och tyck! Och alla finns att köpa på topshop.com








WORD!


Postat av: AMANDA

Vad tycker du om allt det här med självmordsbombaren egentligen ?



LOVE ÅKESSON ♥

2010-12-12 @ 15:52:19
URL: http://mestamanda.blogg.se/
Postat av: Julie

Wow, säger jag!

2010-12-12 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0