Vad hände med romantiken?!

Så var denna vecka slut. Men veckan har varit rätt bra förutom polis händelsen i fredags, jag har hängt med min kära syster Jessica, lite vin med Nate modevisningen i torsdags, fick blommor häromdagen ändå från Australien!!

Och idag hade jag en bra dag på jobbet med min kära Fröken Nor.
Vi snackade livet och killar såklart, och kom fram till att det här året i stort sett varit rätt tråkigt, vad hände med romantiken??
 När ska Mr right komma och ta en med storm? Vädurar som vi bäda är så vill man ju ha det där lilla extra extra.. Drömprinsen på sin vita häst som ger en hela världen, som skulle göra allt för en, allt för att göra en till den lyckligaste i världen..

Well well tills dess han kommer så antar jag att man får nöja sig med att drömma sig bort, och den som fröken Nor drömmer om just nu är Bruno Mars =) And i dont blame her, fett fett söt och en röst som får en att smälta!

Så tänkte avsluta natten med att dedikera den här låten till henne! Och jag lovar den dagen jag blir rik och berömd, så ska jag se till att han skriver en låt only for you =)
Tills dess, Enjoy!






WORD!


Postat av: Miss N

Hahaahaha han är bäst, lyssna på killah on the run med honom skitnice låt :) god jul på dig babe!!

2010-12-25 @ 05:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0