Helt ok Tisdag!

Dagen började tidigt för en gångs skull, rättare exakt när Nates tre klockor ringde, och jag säger bara THANK GOD att julen är över och att saker och ting är som det brukar vara igen =)
Hade sen en rätt otäck dröm att Nate hade krympt alla mina kläder, varför jag drömde det vet jag inte, kanske för att hon faktiskt är något mindre ön moi.. Vaknade sen i panik, och trodde att hon försovit sig!

Sen blev det frulle hemma hos Sofia och J, och julklappsutedelning, och alla verkade vara nöjda och glada!
Sen har väl dagen flytit på rätt ok, lite sms drama som fick mig att lacka fett! Så jävla tröttsamt när folk snackar skit när dom inte har en aning om hur saker och ting ligger till!
Men kan säga att jag tog hem segern, so its all good!

Blev mycket snack om tiden idag eftersom vi alla som jobbade idag är riktiga tidsoptimister, så passande nog fick jag en klocka =)
Så nu kanske, men bara kanske kommer jag bli bättre på att passa tiden år 2011.

Dagens låt, inte från Bruno Mars och eftersom folk verkar ha tröttnat på honom ;)
Så det blir en gammal tung låt från Blues =)

Enjoy!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0