Games people play..

Jaha, så om Sofia har utnämnt sig själv till Askungen, vem ska jag vara då?
Jag tycker i och för sig att Sofia skulle valt något annat, typ som Snövit, fast än så länge har hon ju bara två små dvärgar och prinsen klara, och jag kan väl ställa upp som den elaka drottningen om det behövs..

Men what about me?! Jag vill ju också vara en prinsessa!
Var lite inne på Belle från skönheten och Odjuret men känns som att mina ex kanske skulle ta det som en diss..
Sen var jag lite inne på Pocahontas eftersom jag som liten ville (Fortfranade vill) bli en indian när jag blir stor..
Men jag vete fan, man måste ju välja rätt!

Det här fick mig att tänka lite på hur vi människor är i verkliga livet. Tänk hur många roller man spelar egentligen!
När är man egentligen sig själv?
Jag skulle väl vilja påstå att jag alltid är mig själv fast i olika doser, jag menar, det är ju inte alldtid man vill att människor ska veta exakt hur man fungerar..
Speciellt tror jag vi människor är minst oss själva när vi vill göra så bra intryck som möjligt! I alla fall jag!
Inte med flit, men vissa människor har bara den effekten på en, att man vill verka så perfekt som möjligt, men istället blir det helt fel, för att man tänker för mycket och säger för lite.
 
Sen finns det vissa människor man bara är sig själv med, allting bara klickar! Man förstår varandra.
Men då kommer nästa fråga, tänk om dom personerna spelar, bara för att passa in på vem jag är?

Nej nu börjar det bli överkurs i tänkandet här, jag tror man helt enkelt bara ska go with the flow, inte tänka så mycket på vad andra tänker, utan bara vara sig själv!
Dom som inte gillar det man levererar, synd!

Dagens låt. Eminem- The way I am






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0