Det går bra nu =)

Shullulu igår var det julbord med jobbet och om man ska säga som Lasse så blev det en jävla massa drickish och skålish =)
Kul kväll var det i alla fall, och man var ju lite trött i morse då man sprang runt på östermalm och leta efter Björn Axéns hårskola som en riktig bonde! Shame on me! Kanske skulle varit lite mer engagerad på orienteringen i skolan.. Men jag fick mitt hår färgat till morgondagens show!Ska nämligen vara hårmodell imorgon, så blir upp tidigt för att bli sminkad och fixad hela dagen, inte för att jag klagar, ego som man är haha!

Annars har dagen varit mycket underhållande, och  känns som att man är back in the game och att år 2010 kan sluta lite hur som helst ;)

Well well, time to hit the shower och sedan få min skönhetssömn så man är pigg och fräsch imorgon!
Eftersom det inte blev någon morgonmusik idag så blir det lite skön kvällsmusik istället.

Enjoy







WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0