This is a (wo)mans world

Så kommer man hem efter en dags shoppning med syrran och Sofia, och en lång dag på jobbet.
Pratar lite med min sambo, ringer dom dagliga samtalen, Filippa hade precis kommit hem från jobbet, trodde hon var locked out, men kom trots allt in, och belönade sig själv med ett glas vin.
Fan, jag ville ju också ha ett glas vin! Öppnade kylen, inget vin.. Men där stod den, och väntade på mig!
En 33 cl öl =). Universum var med mig idag!

Så efter dom vanliga samtals ämnena om hur dagen hade varit, kläder, nyår, alla dudes man diggar, alla dudes man inte diggar, så var det bara att byta om till sköna hemma kläder, sätta sig i soffan och knäcka en bärs!
Kom på något konstigt sätt att tänka på Al bundy...
Shit, jag kanske inte behöver en man trots allt, jag verkar ju klara av mansrollen rätt bra själv..!
Men att jämföra mig själv med Al Bundy, mansgrisen Nr 1 fick mig lite smått panikslagen!

Så för att återigen känna mig som den kvinna jag egentligen är så var jag tvungen att ta mig en titt på min växande sko samling, lyssna på lite Bruno Mars.. And yes the woman is back =)
 
Ja, det var dagens reality check, och med det säger jag Good Night!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0