Mohombi is bringin it =)

Visst, vi har mycket att komma med i musik väg från lilla Sweden. Och vi blir bara bättre och bättre! I love it!
Någon som det verkar gå bra för nu är Mohombi. Senaste låten från honom är med självaste Akon!
Videon kommer släppas inom kort och den verkar jävligt fet!
Ja vad ska man säga, han har ju en grym röst,

Första gången jag träffade Mohombi var faktiskt på Spy Bar för några år sen. På något sätt fick jag för mig att han var från U.S.A och pratade engelska med honom!
Min syster som var med, blev fett irriterad över att jag stod kvar och babblade när hon bara ville hem!
så hon sa något i stil med, skit i dom här idioterna (alltså Mohombi och hans kompis) dom vill säkert ändå bara få med dig hem!
Det blev ju rätt pinsamt eftersom dom båda kunde Svenska... Men men så kan det gå!
Jag fastnade i alla fall för hans röst, och kanske även lite för honom.. Men det är en helt annan historia!

Här är han i alla fall när han framför Maxwells "This womans work" Och ni kanske förstår varför jag fastnade den där gången för några år sen. Enjoy!



WORD!


Postat av: J I L L I Z

kolla gärna in mina två nya videoklipp, CATFIGHT och dålig förlorare :s!!

2010-12-02 @ 19:30:53
URL: http://jilliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0