Dude! Where's my garderob biljett?!!

What a night!
Kvällen började ganska precis kl 22.30 hemma hos Feven. Det blev det vanliga, some drinks and some girl talk.
Runt ett tiden var det dags att glida. Taxin tog oss till Spyan, där en kompis kompis, som tydligen är en grymt tung DJ skulle köra. Och grym var han =)
Kvällen började bra då vi mötte Jeff och Sandro, blir alltid lika glad när jag ser dom =)
Musiken var som sagt tung och Feven var kvällens Dancing queen. I riktig Beyonce anda shakade hon all night long, så man kunde inte annat än att ryckas med!
Träffade en jävligt massa roliga människor som jag hoppas på att springa in i igen..
Tiden rann iväg, och eftersom vi hade tänkt att göra en rätt tidig reträtt, så var det bara att hämta  våra grejer i garderoben och tagga hem..

MEN! Vad händer, Sofia hittar inte sin biljett! Riksknas! Vi var helt enkelt tvungna att vänta ut alla, och självklart hängde Sofias jacka där, och vi var sist ut från stället!
Kl 06.39 smög jag in i min lägenhet där min kära syster Jessia låg och sov. Och hon skrämde fan livet ur mig då hon hur pigg som helst frågade mig om jag haft en trevlig kväll.

Några timmar senare var det dags att vakna, still drunk i think.. Och min första tanke när jag vakna va ;Dude where's my car??!!!
Neeej men just det jag har ingen ;)

And thats about it =)






Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0