Nu får det vara färdigknarkat!

Snackade om det här fenomenet kärlek idag. Det är fan som en jävla drog! När det är bra är det himmelskt, när det sedan tar slut kommer avtändningen, och det är där man måste vara stark!

Och min vän har nu bestämt sig för att lägga ner skiten! I början går det skit bra, man tänker på allt det dåliga som hänt, och anledningen till varför man gjorde slut håller sig stark!
Sen går det några veckor, man börjar känna sig ensam, man vet inte riktigt om man saknar personen i fråga eller om man bara saknar att ha någon.

När man själv inte är i situationen så är det väldigt lätt att ge råd, men jag som är en riktig periodare vet precis hur hon känner sig, och det enda man kan göra kom vi fram till är att helt enkelt försöka vara stark, försöka fokusera på sig själv, göra roliga grejer och framför allt lyssna på rätt sorts musik =)

Och låtar man inte borde lyssna på när man försökr komma över någon är t.ex
Angels cry- Matiah Carey feat Neyo
Always love you- Whitney Houston
Must have been love- Roxette .

Ja ni fattar grejen!

Men låtar man kan lyssna på var båda lite arga och glada låtar, låtar med mycket fuck i var också väldigt bra =)

Hit em up- Tupac
Nobodys Wife- Anouk
I will survive- Gloria Gaynor

Ja det finns ju massor! Men här är för min kära kompis i alla fall, och kanske lite lite för mig också ;)

Enjoy enjoooy!






Over and out!


WORD!


Postat av: sussie

Sanna ord. Ska försöka komma i håg dey här blogg inlägget om jag blir dumpad nångång.

2010-12-12 @ 04:27:33
URL: http://minaordminsanning.blogg.se/
Postat av: Natalie

Rihanna-Hard

Du e rådgivare no1 babe <3

2010-12-15 @ 21:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0