När rastlösheten slår till...

Vissa gillar att ligga på soffan, jag är inte en av dem. Jag kan knappt sitta stilla under en film, vilket resten av familjen soffpotatis tycker är något stressande…


Efter att bara ha varit hemma och tagit hand om sjuklingar i några dagar börjar jag krypa på väggarna.
Så vad gör man när rastlösheten slår till?


När kidsen somnat har jag ägnat mig åt att måla, men nu börjar jag tröttna på även det och dessutom är nog tavlan mer eller mindre klar…

Så ikväll är det jag som smiter ut med tjejerna för att bota denna rastlöshet. Syns på dansgolvet!



Det blev ännu en naken tant, såklart…


WORD!


Postat av: nakentant2

sjukt snygg tavla... sälja? Har du fler man kan kika på?? Denna skulle jag vilja haaaaaa!!! porr

2010-12-08 @ 18:14:12
Postat av: Nakentanten 2

skicka bilder till mailen om du vill sälja dårå...

2010-12-08 @ 18:15:44
Postat av: Mia

ååååhhhhh jättefin ju! Fan vad du är duktig!!!

2010-12-29 @ 20:33:37
URL: http://miahelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0