Mycket ska man vara under sin livstid- Knarklangare, check!

Så blev det ännu en friday night out.. Mötte upp Nate och tog ett snabbt glas på East, Check.
Mötte upp filippa och vi tre drog till Berns för lite drinks och dans, Check.
Feven mötte upp oss, fillippa drog hem och sen bar det av till spyan, Check.
Efter lite dans och barhäng så var plötsligt Nate och hennes grejer borta, jag och Feven tänkte att Nate hade gjort ett av sina berömda försvinnanden, och hann bli lite små pissed innan det kom två män och tog oss i armen och bad oss följa med.
WTF tänkte vi men när vi såg polisbrickan var det väl bara att följa med in i köket.
Mycket utfrågningar och rotande i väskan innan jag insåg att vi var misstänkta för narkotika brott!
Som tur var hade jag redan sålt skiten på Berns! Skoja...

Kvällen slutade i alla fall med att vi blev släppta, jag lacka satan, Feven var deprimerad, och Nate fällde en tår.
Så som sagt mycket ska man vara under en livstid, men inte trodde jag att året skulle sluta med knarklangare på meritlistan.
Ikväll håller vi oss på den säkra sidan, hemma i förorten, med resten av knarklangarna ;)
Visst, kul kan man ha i stora staden, men its always good in the hood.Avlsutar kvällen med en riktig förortslåt =)

Enjoy






WORD!


Postat av: big daddy caine

ja tror att d va ett fett dåligt sätt att mäcka?? eller ? annars har ja riktigtbra skit direkt från jungel i colombia;)

2010-12-21 @ 20:57:16
Postat av: Anonym

Haha a en av dom ragga faktiskt upp Feven efter allt! From colombia? Briiing it Pedro =)

2010-12-22 @ 01:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0