Min dude kan sina grejer!

Var ju som sagt och shoppade idag inför Nyår...

Jag trodde häromdagen att jag hade min outfit klar, men då jag visade Mr J mina paljettleggings blev jag kallade hippe.

Jahapp, tur att man sparat kvittot för en gång skull då! Så tillbaka på noll alltså med inget annat val än att ge mig ut och trängas med alla andra stressade nyårs shoppare! För visst vill man vara snygg för sin man..?!

 

Det enda jag visste var att temat för vår kväll var ”too much” och att jag verkligen ville införskaffa ett par nya röda high heels.

 

Jag, Angie och Jessie sprang i varenda butik enbart för att inse att allt snyggt redan var utplockat. Inget glittrigt och inga röda klackar!

Det enda jag hittade var en klänning som jag inte hann pröva men som såg snygg ut på galgen. Och ytterligare ett O.P.I nagellack, för de är ju så snygga! Fast lite väl dyra (150kr) för en som aldrig använder nagellack!
Men det är ju aldrig försent att börja ;)


 


Hur som helst kom jag hem lite smått besviken, men han inte börja beklaga mig för J då han på en gång försvann ut för att ge sig iväg för att göra sin nyårs shopping.

Men när han kommer hem och jag ska sätta igång och gnälla räcker han över en kartong. Å ladys, min dude kan sina grejer, för vad var det inte om ett par röda high heels..!!



WORD!


Postat av: Angie

Jag tror att dina vänner skulle uppskatta om din dude köpte skor till dom oxå! I love em!!!

2010-12-29 @ 23:23:03
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0