Min dröm dejt med Josh Hartnett blev tyvärr inställd..

Här går man och försöker pröva något nytt, en snäll gullig kille som säkert mamma skulle avguda!
Men nope, det gick tydligen inte hem hos Sofia! Hon verkade bli riktigt besviken faktiskt.
Och man vill ju inte göra sina nära och kära besvikna. Så jag avbokade hela skiten.
Och för att ställa allt till rätta så har jag nu valt ut en ny dröm dejt, eller två! Jag har inte riktigt bestämt mig än!

Jag funderade först på Eminem, men jag fick en känsla av att hon skulle hitta en liten detalj där också som inte skulle passa in i mitt vanliga mönster...

Sen har vi ju Jay Z men han har ju sin drömkvinna..

Så dom jag nu sitter och funderar på är... 
  


50Cent! Med motiveringen: Han ser ut som en riktig bad boy, men jag tror att han egentligen är en riktig mjukis.


Kanye West! Med motiveringen: Han är så Drama man kan få en man! Och han älskar kläder.

Så, vem blir det?
Jag hoppas Sofia är nöjd med mina nya förhoppningsvis förbättrade val =)




WORD!


Postat av: Sofia & Kingston

Ja ditt gudbarn tycker att de är coola iaf. När jag fråga varför svarade han; För de kan slåss!

Så dude, du kanske måste tänka om en tredje gång!

2010-12-07 @ 13:38:08
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Parisa

Måste du välja de fulaste grabbarna i musikindustrin??

Nej, lämna uppgiften till mig Angie så hittar vi en rik, SNÄLL och SNYGG kille till dig. ( Rik måste han vara om du ska ha råd och köpa ett hus och sen fylla det med massa skor ;)

2010-12-08 @ 17:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0