Julfest med jobbet

Julfest med jobbet. Jag jobbar i och för sig inte just nu eftersom jag är mammaledig, men är det fest så är det.


Riktigt kul och träffa alla, speciellt mitt team som jag saknar jättemycket, och så världens finaste Eva förstås.


Kombinationen av fri bar och mina festglada kollegor brukar resultera i ganska galna fester. Min tanke var att försöka vara något så när respektabel och höll mig mest till vatten. Men jag insåg efter ett tag att det var en ganska lönlös strategi då ingen annan där var i stånd att bedöma om jag var ”respektabel” eller inte, för det fanns det ingen annan som var...


Folk trillade på dansgolvet, vänner bråkade och kollegor hånglade...

Ändå måste jag säga att det nog var den mest städade jobbfesten jag varit på hittills!




WORD!


Postat av: Eva

Nämen var de sådär man såg ut! Inte alls städat ju :P Å allt de där hånglandet missade jag ju förstås :) Tack för igår <3

2010-12-05 @ 01:17:35
URL: http://musicforeva.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack själv hjärtat!

Tyvärr var detta den bästa bilden från igår, vilket kanske säger en del, hehe...

Du minns aldrig när vi hånglar ju... =P

2010-12-06 @ 13:19:45
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0