Jag mår bra idag!

Middag med morsan blev en trio. Trion bestående av mig mamma och Nate drog till Zink, Trion blev två och jag och Nate drog till Berns, mötte några vänner men stället sög fett igår!
Så Berns blev en Spyan blev en East, blev bråk, blev en Spyan igen.

Mötte en del skäna lirare, som min brors vänner, mina andra bror Patric vilket var helt jävla otippat!
Kvällen slutade lugnt och sansat med en taxi hem och idag mår jag bara bra =)
Undra hur dom andra mår?

Dagens morgon musik för mig idag, Bruno Mars =) för att han är så söt och för att låten får en att känna sig
happy!

Enjoooy!




WORD!


Postat av: Zami

Dagens fråga. Vad är din största dröm? Gå in på min blogg och dela med dig av dina idéer du har här i livet. Kram Zami! :)

2010-12-11 @ 21:31:52
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Redneck

även jag går faktiskt ut ibland, så jävla otippat var det inte!! hade lite skägg så jag såg äldre ut HEheEHEheheeh he

2010-12-12 @ 19:42:15
Postat av: Sofia

@Redneck: Skägg? Är det du som ska vara jultomte i år?

2010-12-15 @ 11:22:27
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0