Ännu en Måndag och ännu ett beroende!

Måndag, start på en ny vecka, och det har inte gått många timmar sen jag vaknade med jag har redan lyssnat sönder "Granade" med Bruno Mars!

Shieeet jag hörde att den skulle vara bra, men inte beroendeframkallande! Jag skulle vilja säga att han inte ligger långt efter min favorit Neyo nu asså! Kanske blir det Bruno Mars som får sjunga på mitt framtida brölopp istället.

Vi är nu inne på näst sista veckan på år 2010 och julafton är på Fredag! Känner mig Fett Fett stressad över allt det här med julklpappar, visst jag älskar att ge julklpppar, men skulle vara jävligt skönt om någon annan kunde srpinga runt och köpa dom! Jag får alltid sån prestationsångest, alla måste ju bli nöjda!
Det är just den här tiden på året man önskar att man hade dom där miljonerna på kontot!
Men jag kollade i morse och nej, dom har inte kommit än.. WTF!
Kanske ska jag börja ta lite sånglektioner, men vet jag kanske är riktigt grym, och så kommer det sluta med att jag en dag sjunger en duett med Bruno Mars, like a real superstar!!!
Inte helt omöjligt skulle jag vilja säga ;)

Måndagens låt kommer här!

Enjoy






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0