I got money like a motherfucker!

Shieet den här dagen har varit hård!! Blev jobb till sent både för mig och Nate igår, så det var bara direkt hem och slagga för att sen vara tillbaka på jobbet 04.30!!
Jävla ångest kan jag tala om! Och just därför kunde jag inte sova, eller jo jag kom ihåg att jag drömde om mat precis innan klockan ringde, så någon timmes sömn fick jag väl..
Varför är det alltid så förresten, att när man verkligen bara vill somna, så kommer alla dom här jobbiga tankarna upp i ens huvud??!!
Well well, dagen fick sitt slut, tack vare en jävla massa kaffe och lite musik. Men vi kollade på varandra flera gånger under dagen och tänkte wtf!  Vad gör man här när man borde ligga på en strand nånstans, och ha alla pengar i världen?
Så när Lil Waynes låt Nothing on me" kom upp, så kolla jag på Nate och sa ;
Tänk den dagem du kan säga "I got money like a Motherfucker". Och hon svarade ; Ja då är det jag och Lil Wayne..




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0