God Morgon =)

Inte ofta man sitter vid datorn den här tiden, men känner mig rätt pigg idag faktiskt =)
Stressad och osmidig som vanligt målar jag naglarna i sista sekund samtidigt som jag sitter här!
Så tänkte bara posta dagens morgon musik! Och jag fick rätt bra respons på mitt inlägg om Feel good musik när man försöker komma över någon och fick även en till låt att lägga till i listan som jag förmodligen, men förhoppningsvis INTE, kommer behöva någon gång i framtiden!
Jag hade nämligen tänkt att nästa snubbe jag möter skulle vara bra och inte ett asshole =)

Jag vet, ni tvivlar.. Men det är ett nytt år snart och tänkte försöka i alla fall!

Här kommer i alla fall dagens morgon musik!

Enjoy!




WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0