Forever young

Jag har ju lite konstiga saker jag går och tänker på ibland. Stod på jobbet och hörde "Forever Young", Jay z;s version. Och på något konstigt sätt så kom jag att tänka på vampyrer.
Jag och Sofia pratade om det här om dagen, och jag gillar på något sätt själva grejen, allt med superkrafter och att leva för alltid.. Men tänk om du blir vampyr när du är 85 bast då?!
Hur jävla kul skulle det vara?

Man vill ju vara snygg om man ska leva för alltid, man vill ju vara för evigt ung, eller?

Fast jag föredrar nog att vara en vanlig dödlig. har haft en vecka nu med fett tidiga mornar, och alldeles för lite sömn. Och om det är som med vampyrerna i Twilght filmerna, vilket innebär ingen sömn över huvudtaget!,
nej då bangar jag!  Att sova är något av det bästa jag vet!

Så jag antar att det där med för evigt ung aldrig kommer hända mig..
Men jag brukar säga att man är så ung som man känner sig!
Så, kanske kommer jag vara Forever Young ändå =)




WORD!


Postat av: Sofia

Du och dina superkrafter... ;)

Älksar Jay-Z och orginal sången, men de två ihop funkar inte alls enligt mig... Kan vi inte bara glömma att han försökte sig på den här låten... =S

2010-12-08 @ 12:25:48
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0