En annorlunda jul har äntligen nått sitt slut.

Visst julen är en fin högtid som ska firas med nära och kära, men jag är så glad att den äntligen är slut.
Men det har hänt mycket under den här helgen, mycket känslor som har blommat ut, och en del som har svalnat..
Konstigt hur livet blir ibland. Man tror att man vet precis vad som är rätt för en, precis vad man vill ha.
Och man lägger ner nästan all sin energi, tid, och tankar på att få det man vill ha, för att sen kanske inse att det inte alls var som man trodde, och att du egentligen vill ha något helt annat!

Som när man är riktigt sugen på något, vi tar som exempel bullar, du kan inte tänka dig nåntig annat för att det just bullar du vill ha och du vill ha det nu!
Så du köper fett med bullar, skyndar dig hem sätter dig, kollar på alla goda bullar du har köpt, men kommer på att shit, det ar faktiskt kakor du vill ha..
Och helt  plötsligt så blir ju allting annorlunda. Och frågan är ju då eftersom du nu har bullarna där framför dig, är det lika bra att avsluta det du har påbörjat, eller ska man bara slänga bort dom och ta det du egentligen vill ha?

Som jag sagt förut, år 2010 börjar närma sig sitt slut, och jag känner på mig att det kommer sluta minst sagt helt oväntat! Och jag är rätt säker på att det nya året kommer bli något utöver det vanliga =)





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0