Dröm dejt med valfri kändis

Vi kom in på ämnet vilken kändis man skulle vilja dejta. Och inte bara grundat på utseende, för då kan listan bli jävligt lång! Utan man skulle utgå ifrån vem man tror man skulle klicka med som person, och som man tror man skulel ha kul med..
Mitt val blev Josh Hartnett av någon anledning. Vet inte riktigt vad jag grundar detta på, men för det första är han rätt het, och för det andra verkar han vara en intressant person med glimten i ögat =)
Så jag tror att vi skulle klicka fett! Vem skulle du välja?






WORD!


Postat av: Lovisa the man!

Jag hade helt utan tvekan valt Johnny depp, WILL smith eller Mikael persbrandt ! :)))

2010-12-05 @ 12:23:48
URL: http://minfot.blogg.se/
Postat av: Sofia

Angie du chockar mig! Josh Hartnett?? Sedan när är söt och snäll något som står med på din kravlista?? Jag trode badboys var din grej! Dessutom ser han inte ut som någon du någonsin dejtat… Eller..?

2010-12-06 @ 13:23:42
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0