Crack a Bottle

Juldagen brukar ju vara en bra dag att gå ut på, så efter lite gäster film och pizza hemma så blev det utgång med Filippa, men vi kanske skulle gjort som alla andra som banga igår och stannat hemma.
Stures var det som gällde igår, coh stället var proppat, man kunde knappt röra sig, alla var fett hinkade, så man kan lugnt säga att det var lite spänningar i luften.

Så när flaskorna började flyga så var det helt enkelt bara att gilla läget and do the best of it.
Jag föredrog faktiskt att dricka innehållet i min flaska igår, men tänk vad tråigt det vore om alla tänkte likadant ;)

Även om man inte kan säga att alla kom där ifrån oskadda så gjorde vi det i alla fall, och kvällen slutade ut genom sidodörren på Stures, men ändå med värdigheten i behåll =) Och en jävligt dyr taxi resa senare var jag i tryggt förvar hemma igen.

Och Filippa dagens låt dedikerar jag till dig ;)

Enjoy




WORD!


Postat av: Parisa

Hahaha. Mina kusiner försökte övertala mig att dra med ut och jag gav nästan in. Satte på klänningen och skorna och kollade mig i spegel. Sen slog det mig, vem fan försöker jag lura? Kollade ut och såg hur mkt det hade snöat, hur kallt och mörkt det såg ut och vara... så avbokade.

Kurade upp i sängen med lite paj och kollade på film efter film myyyysigt :D

2010-12-26 @ 20:34:17
Postat av: Angie

du du gjorde helt rätt! Va inte värt att gå ut på stan igår! =)

2010-12-26 @ 21:22:40
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0