Bröllopstankar...

Hur sjuk är man inte! Hade lite svårt att sova igår kväll, så laddade upp med täcke och kuddar och Sex in the City boxen, alltid lika underhållande btw.. Va inne på ett avsniit som handlade om ett bröllop, och va halvt inne i drömmarnas värld då jag plötsligt blev klarvaken och tänkte Shit, jag måste ju hålla tal när Sofia och J gifter sig!!

Jag har och kommer aldrig bli en talhållare, men what the fuck när två av mina närmsta vänner går nerför altaret så måste jag såklart ställa upp!
Tankarna började snurra, vad kan man säga och inte säga, ska man hålla sig nykter fram till talet, eller skulle det vara bättre att jag super mig stupfull så att nervositeten släpper?! Kanske ska man vara lite tipsy bara så man forftarande har talförmågan kvar? För tänk om jag står där och inte får fram ett enda jävla ord!

Till slut tror jag att jag fick ihop ett rätt hyfsat tal i alla fall. Men då kom resten av ångest tankarna!
Tänk om dom andra gästerna inte fattar när dom ska skratta, gråta, vara tysta..

till slut somnade jag antagligen av utmattning för jag blev väckt av Nate klockan 5 i morse som undrade varför jag låg på soffan och sov.
Jag måste även få tillägga att Sofias och J:s framtida bröllop, kommer ske, någon gång i framtiden men när är det ingen som vet än!! Så om ni tycker att jag är en riktig psykopat.. Ja då har jag full förståelse för det!
Och för att göra det hela ännu värre sitter jag nu och kolar in brudklänningar!
I AM SICK! Men har valt ut tre här i alla fall =)

Och med det säger jag godnatt!



J Crew

Marchesa


Lela Rose


WORD!


Postat av: Annica

den i mitten var ju riktigt fin ;)

2010-12-14 @ 01:45:46
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: J

ta d lungt! ja kan säga att du får va hur packad du vill för d kommer bara göra att man kommer minnas ditt tal ännu mer;) dont worry.. du kan ju allötid sjunga nått som du tycker passa om du inte vill prata eller en dans kasnke:P

2010-12-14 @ 06:48:51
Postat av: Sofia

Haha, ja för J lär ju vara hur packad han vill =P

2010-12-15 @ 11:18:38
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Sofia

Och håller med Annica, den i mitten var grymt fin =)

2010-12-15 @ 11:19:40
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0