Ännu en vecka har nått sitt slut..

Så var denna vecka slut.. Hade vertkligen sett fram emot att gå på Brian McKnight, men så blev det ju inte!
Jag och filippa har pratat om det här hur länge som helst, men hade riktat in oss på helt fel  dag!
Fredags kvällen var ju rolig i alla fall. Och igår händer det här hemska med självmordbombaren!
Helt sjukt, och man har nästan inte tagit in det än.. Förhopnningsvis händer det inte igen är allt jag kan säga..
Och idag hände inte mycket, glömde min mobil hemma, men hade en rätt trevlig dag på jobbet.
Men nästa vecka kommer bli riktigt jävla bra känner jag på mig =)

Lunch med Parisa, umgås med pappa, julbord med jobbet, hårmodell på tors, träffa min kära vän Dick som jag inte sett på hundra år, träna med Anniz, och kanske en liten spontan utgång, vem vet =)

Over and out!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0