100831 ♦ Vem är svinet?!

Som ni kanske vet så gick det jävligt bra på vår powerwalk igår =)
Visst vi gick lite vilse men WTF det är nya tider, nya tider som innebär mobil telefoner, det måste tamefan va omöjligt att gå vilse nu för tiden...
Jag ska pröva på riktigt nån dag!
 
Apropå denna djävulska skapelse! Sms regelboken, vart köper man den??!! Asså jag blir knäpp!

Skulle träffa en snubbe häromdan, men såklart hör han inte av sig, jag lackar, kallar han svin m.m.
Sen hör han av sig, två dar senare, han vet att han är keff bla bla bla! Så jag svarar inte, han hör av sig igen. Hmm hur gör jag nu, jo jag frågar relationsproffset Sofie. Hon säger svara inte, men hör han av sig igen - då kan jag svara!

I vanliga fall brukar jag följa hennes råd i ca en timme. Max ett dygn. Och det brukar oftast inte sluta som jag vill. Så denna gång har jag följt Sofies råd till punkt och pricka!
Men sen tänker jag efter. Betyder det att jag ocks är ett svin eftersom jag nu inte svarar? Och betyder det att även Sofie är ett svin??!¨

I så fall vad är rätt och va där fel?! Nu blir jag helt snurrig, jag måste nog fråga Sofie om det här...
Peace out så länge!

Over and out

 


     Vem är svinet?

Angelica
Killen
Sofie


Se resultat


WORD!


Postat av: En numera så kallad relationstyp

glöm inte, vi är flygare, inga jävla fallare!

2010-08-31 @ 22:15:14
Postat av: Nate

HAN ÄR ETT SVIN!!! SOM ALLA ANDRA (inte du)

2010-08-31 @ 23:23:18
Postat av: Angie

Jag märker att det är väldigt intelligenta starka flygar kvinnor som håller med mig här!

Men jag undrar vilka som röstat på mig som svinet i det hela? ´hahaha

2010-09-01 @ 18:04:33
Postat av: Mormor

Glöm honom Angelica ;)

2010-09-02 @ 22:12:45
Postat av: Sofia

Lyssna på mormor!!

2010-09-03 @ 13:20:55
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/
Postat av: Angie

Vad ska man säga.. Hela nitton personer har röstat, och tydligen tycker 53 procent att jag är svinet! WTF!

2010-09-06 @ 00:00:58
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0