100826 torsdag ♦ Tuuuung konsert igår!

Att man känner sig trött och sliten idag är väl ett tydligt tecken på att man hade fett kul dagen innan? så ser jag på saken iaf =) Jag och Sofia var som vanligt sena, men när vi entrar klubben så börjar allting hända! Tyvärr missa vi tydligen Pato pooh, som är en av mina favoriter just nu, men there was more to see! Ken går upp på scenen, kör sin grej och hela stället gungar! med sig har en massa grymma gästartister, men höjdpunkterna för mig var absolut Big fred och Näääk! Näääk gör sin grej, och man kan inte annat än att digga honom! Så alla ni som inte va där igår, synd! you missed out!




Lyssna på Näääk's acapella från igår!



WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0