Kill Cupid or just kill me...

Minns ni när jag berättade om Angielocas SMS-terror för några nätter sedan?

Ja, i natt hände det på nytt och igen handlade det om ”Kill Cupid” målningen.

Så för att få lite sömn framöver har jag nu faktiskt tagit och gjort ett försök.

Så svårt kan det väl inte vara tänkte jag som börjar bli ganska van att måla porträtt och avbildningar.

Men sen fick jag reda på att den skulle vara Manga inspirerad?!

Jag som tränat och tränat för att få mina målningar att se så ”verkliga” ut som möjligt skulle nu försöka mig på tecknat...? Humm…

Men jag Googla i alla fall efter Manga för att få lite inspiration och satte sedan igång att måla. Bara att måla på datorn istället för med penslar på duk var ju också galet svårt. Men efter några försök tyckte jag ändå att det började se ganska okej ut. Tills J såg den och total sågade den!

”Vad är det där? Det är ju inte Manga i alla fall!” sa han med rynkad näsa.

Jahapp. tack för den…

Så jag antar att det är jag som blev dödad istället för Cupid…




WORD!


Postat av: Jenny

Kanske inte Manga, men snygg ändå ju!!

2010-10-27 @ 13:52:28
Postat av: Lizziie

Jag vet inte va Manga är men bilden är grym =)

2010-10-27 @ 14:41:07
URL: http://lizziie.blogg.se/
Postat av: Jason

Wow girl...!

2010-10-29 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0