Who you tryin' to get crazy with ese? Don't you know I'm loco?

Angie och Filippa var på Ryan Leslies konsert på Berns igår och jag hade gärna hakat om jag kunde. Men jag har kidsen själv denna vecka, så ingen utgång för min del…


Man skulle ju kunna tro att det är så värst farligt att ta hand om två småttingar, varav den ena inte är större än att hon faktiskt ryms i min handväska. Men det här med att de är små är bara en smart förklädnad de kör med för att dölja att de egentligen är galna, dreglande, godiskrävande, diktatorer som aldrig vill sova.


Så när jag äntligen fått kidsen att somna efter mycket lirkande och cirka två timmar efter den vanliga nattningstiden var jag helt slut. Jag som alltid har svårt att somna kände för en gångs skull att det inte skulle vara något problem. Så jag praktiskt taget däckar, men sover sedan riktigt gott, inga mardrömmar, vilket också är otroligt ovanligt. Men vad tror ni händer då? Jo någon jävel skickar ett SMS mitt i natten och väcker oss alla.


Såhär lyder SMS’et:

”Kan du måla någon i kostym med rakat hår som mördar Cupid! Om du gör det bra får du cash för det!”

What?! Va är det här för loco som skriver tänker jag och svarar följande, menat som en pik;

”Just nu sover jag, men i vaket tillstånd kan jag nog göra det!!”


Sedan lägger mig ned för att sova vidare, men tror ni inte galningen bakom SMS-attacken faktiskt svarar på det och väcker alla på nytt..!


Thanks a lot Angie!





WORD!


Postat av: djustd

kikar in...ha en fin dag!Kram! =)

2010-10-19 @ 13:42:37
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag kör igång med en Dagens blogg :) Så vill du vara med så är det bara att slänga in en kommentar i detta inlägg; http://jennygoldpicture.blogg.se/2010/october/dagens-blogg-1.html#comment



Jag drar 2st vinnar ikväll!

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

2010-10-19 @ 17:59:14
URL: http://jennygoldpicture.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hoppas du fått en fin dag!:)

2010-10-19 @ 23:03:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0