Shake that ass yes, shake that brain, eh NO!

Det blev ett litet avbrott i skrivandet, men jag har en anledning, en bra en också!
Lite för ivrig för att hitta något att ha på mig till förra helgens utekväll a la bowling och bärs så råkade jag, tro det eller ej gott folk, springa rakt in i garderobsdörren!
Men att springa in i väggen har ju aldrig hindrat mig förut, och en garderobsdörr hindrade mig verkligen inte!
Jag, min man och Sofia och J rockade loss med bowlingkloten, rockade vidare till kåken och avslutade på Spyan med bravur..!
Baksmällan jag vaknade av dagen efter visade sig vara något utöver det vanliga, en baksmälla plus en hjärnskakning :(
Det blev akuten, undersökt, och tv och dator förbud.
Men nu, en vecka senare anser jag mig mig och min hjärna vara dator vänliga igen.
Och detta, tänkte jag fira med att prata lite om just, hjärnspöken.

WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0