Welcome back Angie! Oh thank you very much!

Shit! Var så länge sen jag bloggade nu att jag nästan glömt bort hur man gör!
Men det är väl dags att öva upp sig igen =)
Sommaren är nu officiellt över, och hösten har kommit..
Det var nog först härom dagen jag verkligen kände den, hösten och alla känslor den väcker.
Förväntan, spänning, men även en rejäl dos av ångest, över att sommaren är över, och år 2011 snart är över!
Det här skulle bli ett bra år, men än så länge tycker jag den sämre sidan av året har överglänst..
Men men, det finns alltid något gott i allt det onda, som höstmodet =)
Och jag har i alla fal redan införskaffat mig två par klackar att gå in hösten med!
Båda från: Nelly.com


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0