Vem försöker jag lura!

Jag har väldigt lätt att haka upp mig på saker.. Speciellt dudes! Hatar att erkänna det men så är det!
Och jag har nu kommit fram till två saker.
Nr1 : När jag väl har ett förhållande så kommer jag lätt vara den bästa flickvännen nånsin!
Nr2: Det är ingen ide att bete sig som den perfekta flckvännen innan du ens vet om du ens är någons flickvän!
Så dags att börja leva som den perfekta singel tjejen jag faktiskt är för tillfället =)
Även om jag är uttråkad på utelivet och allt vad det innebär i denna stad, så åker klackarna på idag!
Kanske blir det en liten utgång, ge staden en till chans, och se vad den har att erbjuda!
Så om det är någon som känner för att skå klackarna i taket, let me know =)
Dagens låt skickar jag med här!

WORD!


Postat av: C

Såååååååååååååå jaaaa!!! =) Bra däe tjejen! Gangstress! ;)

2011-09-19 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0