Inte alltid så hett att vara On fire..!

Känslomässig dag på hög nivå.. Men som tur var spenderades den med mormor, hon kan alltid få mig på bra humör!
Men ändå har den legat där och grott, ångesten, saknaden av något, eller någon, jag vet inte riktigt..
Man kan säga att mitt eldtecken verkligen tagit ut sin rätt idag, alla olika känslor har fått mig överhettad!
Och vad händer när jag går till bussen mot mormor? Jo det börjar regna!!
För andra kanske det skulle vara droppen, men för mig var det verkligen en lättnad!
Vet inte vad det är med regnet som får mig att känna ro inombords.. Kanske det släcker min inre eld för en stund och får mig att känna mig fri..
Så jag satt där i regnet, och kände hur mina krafter kom tillbaka, och det fick mig att inse att allt händer av en anledning och vissa saker är bara inte "meant to be".
Vet inte riktigt om nån hajjar mitt flumsnack, men det jag vill komma fram till är i alla fall, att jag gillar regn, och hur mycket jag än gillar att vara on Fire, kan det vara skönt att bli lite nedkyld ibland =)
Good Night!

WORD!


Postat av: C

Everything Godwilling! ;)

2011-09-27 @ 12:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0