Surprise!!

Så var ännu en vecka över, och den slutade extravaganza!
Min kära vän Marie blev riktigt överraskad, då hon blev kidnappad och förd till sitt birthdayparty =)
Mat, skumpa, gott sällskap, lite lekar och sen var det vidare till Berns!
Bästa utekvällen på länge! Jag har träningsvärk i benen så jag antar att det blev en del dans från min sida..
Och. skön live musik från Pato Pooh, Finess, Ricky och Stor gjorde kvällen ännu bättre!
Well well, söndag var inte sämre den heller, det var chill bill mode på hög nivå, med film pizza, godis, sushi ja you name it och jag åt!
Och nu är det Måndag, oktober är här, och jag är jävligt glad över att september har nått sitt slut!


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0