Låt den rätte komma in..

Den här dagen har verkligen haft sin ups and downs! Kan bero lite på att dagen började med stress, men å andra sidan kan jag väl bara klandra mig själv som väljer att stanna upp till fem om nätterna!
Mina nattvanor är bara en av alla dåliga ovanor jag måste vänja mig av med!
En annan dålig ovana jag måste vänja mig av med är att inte för snabbt göra silver till guld. Med andra ord inte tro att saker är något det inte är för än man har all fakta.
Folk brukar säga att jag är dålig på att släppa in folk, men allt har sin anledning. Alla har vi våra svaga punkter, alla faller vi någon gång, ruckar på våra principer, tillåter oss själva att vara sårbara.
Alla gör vi det någon gång, och även jag. Men det är då, det gäller att vara helt säker på att det är rätt, att det inte kommer slå tillbaka, för om  du inte är säker så kommer det slå hårt, och det kommer göra ont.
Så säg mig, hur vet man när det är dags att låta garden falla? Hur vet man, att det är den rätte man släpper in, och inte den stora stygga vargen?
För jag vet inte...


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0