Ett ljus i mörkret.

Vilken helg! Fullt ös från början till slut!
Fredagen påbörjades med middag och bio med farsan och gänget, och avslutades med min sköna böna Nate =)
Lördagen var skräcken definierad, helt utan tvekan!
Jag sofia och J var nämligen bjudna på Halloween fest, så nerblodade och med en djävul med oss var det dags för fest!
Festen slutade lite senare än vad jag tänkt mig, men det var det värt, då det inte är varje dag man blir uppbjuden till dans av djävulen och döden. Och det är inte varje dag man faktiskt har full rätt att verkligen se ut så för jävlig man bara kan =)
Så idag avslutades dagen, eller kvällen  med ett besök till min väns grav.. Mina tankar gick till båda mina bröder som tyvärr inte finns med oss idag, må ni vila i frid.
Så, helgen har varit minst sagt händelserik. Nu är jag trött, dags att sova!

 


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0