..Let there be Light..

Saker och din kan verkligen förändras över en dag, på en timme, en minut, på en sekund, kan allt som är plötsligt vara något helt annat..
Ibland, sker det så fort att man inte hänger med, och när din nya verklighet väl kommer ikapp dig, när det väl börjar sjunka in, det är då du inser att du inte hade en blekaste aning.
Jag trodde att jag visste allt, men mycket har gått förbi mig.
Och nu sitter jag här och undrar, hur mycket påverkas vi egentligen av att hålla inne på information, information om oss själva?
Hur mycket vet du om andra egentligen? Och hur mycket låter du andra veta om dig?
Kanske ska man bli bättre på att släppa in andra, kanske ska man bli bättre på att dela med sig av sitt inre mörker? Kanske ska man bli bättre på att ta emot, bättre på att ge, bättre på öppna sig, öppna sitt hjärta, dela med sig av sina tankar.
Kanske är man mer förstådd än vad man tror, kanske..
Alla har vi vårat inre mörker, det gäller bara att inte glömma att släppa in solen lite då och då.
Låt det bli en solig dag imorgon.

WORD!


Postat av: annaa

Jag har DAGENS BLOGG TÄVLING på min blogg. Vill du få en FET länkning? Gå in och kika under kategorin "TÄVLINGAR"! :) http://annaalicious.blogg.se/



(Jag ber om ursäkt om du tycker att detta meddelandet är ett "reklammeddelande!")

2011-11-24 @ 00:25:38
URL: http://annaalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0