Welcome home - or not?

Ja, idag var det alltså tänkt att Angie och Filippa skulle komma hem från USA.

Angie sa innan hon åkte att hon förväntade sig att vi alla skulle stå på Arlanda och välkomna henne och sedan ta med henne på en heldag och kväll för att få henne in i rätt tidzon igen.

”Ja, ja!” sa vi och skrattade och himlade med ögonen.

 

Men i smyg var det just det vi planerade. Så tanken var att sykonen skulle ta en taxi ut till flygplatsen för att hämta upp Angie och Filippa och sedan ta med dem hem till mig. Där jag handlat för att vi skulle kunna ha värsta brunch för hela gänget med nybakat bröd, äggröra, bacon, melon, kaffe, våfflor och massa annat gott. Till och med champagne stod på kylning.

 

Men vad händer?

De missar planet!

 

Men jag antar att vi är mer besvikna än dem. Inte helt fel med några extra dagar kan jag tänka.

Själv sitter jag nu här ensam med en massa jäkla bacon…
Sånt är livet, vissa får bonussemester andra bonusbacon.




WORD!


Postat av: Filippa

woooow!!im sooo sorry honey!! MEN vi missade inte det med flit!!min man kom forsent o hamtade oss o sen va det mad trafik!!but everything happens for a reason i guess...Vi va helt enkelt inte klara har!! hahah we gonna make it up to u guys!! sorry again.. puusss

2011-05-16 @ 22:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0