Life is good!

Igår var min enda lediga dag den här veckan och den utnyttjades till max!
Blev en tidig lunch med Sofia och J, eller tidig och tidig, jag hade precis vaknat så för mig var det tidigt =)
Fick även bevittna mitt gudbarn Tildes första lilla steg, och prata skillnaden mellan tjejer och killar med AK!
Vi kom inte fram till så mycket, men han kunde se att jag var en tjej i alla fall, vilket man ju måste vara glad över!

Sen blev det en lång fika med min kära Fredric, vin, mys och brända popcorn hos Filippa. Vet inte riktigt hur vi lyckades.. måste varit nåt fel på popcornen..
Sen blev det lite catch up med en gammal vän, vilket blev ett bra avslut på en bra dag.

Har dock varit jävligt seg idag, så jag och Nate har svept i oss en jävla massa vätska idag på jobbet, Mcdonalds och lite laktits på det =)

Nu har jag äntligen kommit hem, och känner att det är dags för att lägga sig!

Så i det stora hela, än så länge en bekymmersfri vecka! Fast känner jag mig själv rätt kommer jag säkert hita något att bekymra mig över innan veckan är slut ;)

Over and out!

Och just det, dagens låt kommer här!

Enjoy!





WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0