Det här ska bli en bekymmersfri vecka!

Shit, det har inte varit en bra blogghelg för mig direkt! Att jobba och känna sig hängig är ingen bra kombination, speciellt inte om man sen blandar i lite champagne! Det var ju roligt stundvis men känslan dagen efter var inte nice!

Igår var det första gången på länge, som jag kom hem och direkt la mig i sängen, och nu några timmar senare så mår jag faktiskt mycket bättre =)

Verkar som att det kommer bli en lugn chill vecka. Inga födesledagar, inget drama, ingen stress, förutom jobbet då.

Dagens låt, gör mig glad, och ger mig energi!
Kommer aldrig glömma en sommar för några år sen, en sommar då det alltid hände något, kärlek, äventyr, drama, och jag hade fett kul, och hoppas på en ännu bättre sommar 2011 =)

Enjoy!






WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0