Ja, så får det bli.

Känns som att tiden går väldigt långsamt just nu, och vet inte om det är för att jag kanske vill att den ska göra det.

När något tragiskt händer en människa, brukar man säga ta den tid du behöver, sörj, och gå vidare.
Men om man hamnar i nån jävla bubbla då, man vet inte riktigt vad man känner, man kan inte gråta, inte skratta, inte känna, inte förstå!

Inte förstå hur något så hemskt kunde hända, inte gråta, för man kan fortfarande inte förstå, inte prata om sin sorg för orden vill inte komma ut..

Problemet är kanske att jag tänker för mycket på det, så att jag inte riktigt tagit mig tid att känna efter hur jag verkligen mår?

Eller har jag blivit ett känslokallt monster?

Jag vet inte, jag vet ingenting..

Jag vet bara att saker och ting kan förändras snabbt.

Det är 6 månader kvar av det här året, och det behövs stora förändringar, nya krafter, för det här året ska inte fortsätta såhär!

Jag har sagt att 2011 ska bli ett bra år, och jag tänker göra mitt bästa för att resten av året kommer bli bra!

Ja, så får det bli..





WORD!


Postat av: C

Försök inte tänka så mycket kanske? Att tänka "för" mycket kan få en att må dåligt också.. Ibland hamnar man i situationer man tror ALDRIG kommer kunna ta sig igenom men man klarar det! (oftast) It is what it is lixom... Njut av allt och alla som gör dig lycklig! Hugz.

2011-06-15 @ 13:22:27
Postat av: Angie

I know, livet är hårt ibland, jag antar att det bara är att step up, och försöka acceptera att livet inte alltid blir som man vill..



Så thanks C =) Och kul att se dig igår :)

2011-06-20 @ 01:58:22
URL: http://vistafashionhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0