Polare i poolen

Så har det gått ännu en vecka av semestern. Tiden går som alltid alldeles för fort när man är ledig, men vi kör på, fullt ös medvetslös.

Hur kvällen från mitt senaste inlägg slutade vet säkert ni alla som har Mr J på Facebook – med en nakenchock. Så jag ska inte tjata om det, Angie har återhämtat sig.

Men mycket annat har hunnit hända också… I torsdags bjöd jag in mig själv och min galna familj hem till Angies mormor och deras galna familj, vilket resulterade i ett mindre poolparty.

Jonas och Angie bevisade att de var lika smärta som för tio år sedan och fortfarande kunde dyka genom badringar och Anton fick bevisat att han visserligen kunde dyka, men inte simma. Tur att farsan var snabbt i efter. Men förutom den lilla olyckan blev det en riktigt lyckad varm dag, så varm att till och med jag nästan badade ;)



Dykutmaningen…



Jonas menar att jag alltid ska larva mig och ”göra mig till” på bilder (?!)…



Skönt att jag inte är den enda…



Gudmor och Gudson.


WORD!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0